Shporta ime
Karta juaj është bosh.
Kodi i produktit: {{ item.code }}
{{item.total_price}} {{item.total_discounted_price}}
Totali {{ order.final_cost }}
FAQ

1. Mund të porosis pa pasur një llogari në website?

-Po, në ofrojmë mundësinë që ju të porosisni pa qenë nevoja të krijoni një llogari (guest account). Nëse porosisni si guest, ju nuk do të mund të aksesoni historikun tuaj të blerjes më vonë.

 

2. Si të bëj një porosi?

-Per të bërë një porosi në www.intersport.com.al, ndiqni hapat e mëposhtëm:

-Futuni në kategorinë përkatëse dhe te zgjidhni produktin e deshiruar. Zgjidhni masën dhe sasinë (në rast se doni më shumë se 1 sasi).

-Shtojini produktet e përzgjedhura në shportë.

-Klikoni shportën dhe procesoni me blerjen tuaj.

-Përfundoni porosinë në një nga mënyrat e mëposhtme:

-Duke u rregjistruar dhe krijuar një llogari

-Pa rregjistrim

Duke hyrë në llogarinë tuaj nëse jeni regjistruar tashmë në www.intersport.com.al

-Vendosni të dhënat tuaja (si emër, email, numër kontakti, adresë etj).

-Zgjidhni mënyrën e pagesës.

-Ju do të njoftoheni në email për konfirmimin e porosisë.

Për më shumë ju ftojmë të shikoni videon më poshtë:

 

3. Mund ta shikoj se ku ndodhet porosia ime?

-Po, ju mund të shikoni se ku ndodhet porosia juaj.

 

4. Mund ta anulloj porosinë?

-Porosia nuk mund të anullohet nëse është konfirmuar.  

 

5. A bëni dërgesa jashtë vendit?

-INTERSPORT bën dergesa vetem brenda territorit të Shqipërisë.

 

6. Për sa kohë vjen porosia?

-Ne Tiranë porosia vjen brenda ditës dhe ne rrethe për 24 orë.

 

7. Si mund ta tërheq produktin?

Porosia vjen në adresën tuaj nëpërmjet korrierit.

 

8. A mund ta kthej një produkt?

-Ju nuk mund ta ktheni një produkt, por ne mundësojmë ndërrim/zëvendësim e produktit me një produkt tjetër sipas kerkesave që ju keni. Produkti nuk duhet të jetë i përdorur dhe duhet të ketë etiketë. Per me shume lexoni politikat e ndërrimit.

 

9. A mund ta ndërroj produktin në dyqan fizik?

-Po, produkti mund të ndërrohet edhe në dyqanet tona.

 

10. A mund të ndërrohen produktet me produkte të tjera?

-Po, produkti mund të ndërrohet edhe me produkte të tjera. Per më shumë informacion ju lutem lexoni politikat e ndërrimit të produktit.

 

11. Cfarë duhet të bej nëse produkti që kam porositur më ka ardhur me difekt?

-Nëse produkti ju ka ardhur me difekt, ju lutem na kontaktoni në numrat e telefonit: 

+355 676056199

+355 676056198

Listë e re
Shtoni listën
Anullo